میلاد حضرت ابوالفضل(ع)

میلاد حضرت ابوالفضل(ع)

حضرت ابوالفضل العباس نخستین فرزند از ازدواج حضرت امیر المؤمنین على(علیه السلام) و ام البنین بود ایشان در روز چهارم شعبان سال 26 هجرى در مدینه چشم به جهان گشودند.

به گزارش خبرنگاری فاطمیون، مراسم جشن ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز در مسجد  علی بن ابی طالب(ع)روستای نصیر آباد فارس  همراه با سخنرانی و مداحی مداحان اهل بیت(ع)برگزار شد.

خاطر نشان میسازد که این مراسم معنوی با همکاری فعالان فرهنگی مذهبی از جمله حوزه بسیج حضرت زینب سلام الله علیها و پایگاه های بسیج کوثر و شهید قلی پور انجام شد.

نظرات مطلب

علی توانا علی توانا
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی دستن درکارها؛ احسنتم
علی توانا علی توانا
بسم الله الرحمن الرحیم
بنده حقیر کوچکتر از آنم که بخواهم اظهار نظر کنم ولی در حد چند نکته که به نظرم میرسه میگم؛چون هرچی باشه هیئت روستای خودمون هست وباید با همفکری هم برنامه ها رو پیش برد؛ 
بنظر من باید دو الی سه نفر ثابت،  واسه کارهای مدیریتی سایت فعالیت کنند و نسخه سایت رو روی گوشی های موبایل سازگار کنند و از همه مهمتر بحث فعالیت همیشگی و بارگذاری عکسها و اطلاع رسانی این سایت رو انجام بدن؛
اگه اطلاع رسانی بشه که چنین سایت و تشکیلاتی هست که مشغول به کارهای فرهنگی هستن طرفدار زیاد پیدا میشه
پاسخ:
ضمن تشکر و قدردانی از دیدگاه شما همراه گرامی فاطمیون
ان شاالله در اسرع وقت پیگیری و اجرا خواهد شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اگر زیبایی را آواز سر دهی، حتی در تنهایی بیابان، گوش شنوا خواهی یافت.

فکر کردن بسیار آسان است و عمل کردن بی‌نهایت دشوار. هیـچ چیـز در زندگـی مشکل‌تر از این نیست که انسان افکار خود را به عرصه عمل بگذارد.

درباره سايت

مرکز فرهنگی هنری روستای نصیر آباد فورگ

هیئت‌های مذهبی در طول تاریخ به‌‌خصوص در طول تاریخ تشیع در ایران، عامل اصلی گسترش فرهنگ اسلامی در بین مردم و نهادینه کردن آن بوده‌‌اند. رهبر معظم انقلاب راجع به این موضوع فرموده‌اند: «ما مسلمان‌ها و به‌خصوص ما شیعیان، امتیازی داریم که دیگر ملیت‌ها و ادیان این امتیاز را به قدر ما ندارند و آن عبارت است از اجتماعات دینی که به شکل روبه‌رو، چهره به چهره، نفس به نفس تشکیل می‌شود که این را در جاهای دیگر دنیا و در ادیان دیگر کمتر می‌شود پیدا کرد. هست؛ نه به این قوّت، نه به این وسعت، نه به این تأثیرگذاری و محتواهای راقی.» (۱۳۸۷/۴/۴)

شبکه های اجتماعی

آخرين نظرات

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

نويسندگان

تصاوير منتخب

خلاصه آمار

سخن روز

افکار خلاق به منزله پله نردبان یک شغل است با تفکر خلاق می توانیم به صعود پردازیم هرچه پله نردبان بیشتر باشد، صعودمان هم بیشتر خواهد بود.